Sayfalar

2 Eylül 2013 Pazartesi

Lacivert Kumaş Sırt Çantası

Ana okulu çağındaki çocuklar için uygun ve çok kullanışlı bir çanta..

Sonunda ben de bir sırt çantası diktim! Önce internetten kalıp çıkarabileceğim, eğitici resimleri olan ücretsiz  bir web sitesi aradım. Buldum. Uzunluk ölçüleri inç cinsinden olduğu için dönüştürmem gerekti, ayrıca sanki biraz da dolambaçlı anlatılmıştı ama sonunda başardım. Dün gece saat sabah beşe kadar uğraştım ve işte sonuç!
İşin en zevkli kısmı sizinle paylaşmak! 
Bakalım beğenecek misiniz! 

Bu çantadan satın almak isterseniz www.emeksensin.com sitesindeki dükkânımdan alabilirsiniz. Bana e-posta göndererek de sipariş verebilirsiniz. 

Sevgilerimle...  

Sevimli ayıcıklar! 

Çantanın arkasında bir küçük cep var.  

Çantanın ağzı yeşil ekose kurdeleyle büzülerek
bağlanıyor. 

Estetik ve hafif bir çanta.





5 yorum:

  1. Çok sevimli,çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Mehtap Hanım.

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için teşekkürler.
    Sitenin linkini verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  4. Keyif olsun, isimlerimiz de birbirine benziyor :)

    Bu çantayı dikmek için bulduğum ve kalıp çıkardığım internet sitesinin bağlantısını paylaşıyorum:

    http://www.sewmamasew.com/2010/08/back-to-school-free-let%E2%80%99s-go-backpack-pattern-tutorial/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda birşeyler yapmaya çalışacağım. Çok teşekkür ederim.

      Sil