Sayfalar

26 Ekim 2015 Pazartesi

Patchwork Örtü

Dikiş makinemi alalı 4 yıl olmuş! Söylemesi dile kolay tam dört yıl... Ben hâlâ aynı heves ve aynı keyifle dikmeye, işlemeye devam ediyorum. 

Özellikle bu kırkyama örtüyü dikerken çok mutlu oldum. Renkleri, kompozisyonu seçerken kıyıda köşede duran resim kitaplarını karıştırdım, beğendiğim sanatçıların -hadi isim vereyim en çok Ali Atmaca'nın- resimlerini bu gözle inceledim, epey kafa yordum yani anlayacağınız. 

Renkli kırkyama - patchwork örtüler
bana kalırsa masalara en güzel yakışan örtü türü. 
 Kumaşları önceden yanyana koyup seçmeniz şart! Bir de büyük kumaştan küçük parçalar kesmek gerekiyor. Şimdi daha iyi anlıyorum neden kırkyama kumaşları küçük parçalar halinde satılıyor. 

Tüm bunlar, dikerken harcadığınız zamandan çok daha fazla zaman alıyor. Ben bu örtümü diktikten sonra önce evin bir kaç yerine koyup denedim, en güzel nerede duruyor diye. Ama en sonunda çok sevdiğim bir arkadaşıma hediye etmeye karar verdim. En gözde işimi en sevdiğim arkadaşlarımdan birine hediye etmek beni ayrıca mutlu etti. 

Sohbet masasını renklendirecek türden bir iş oldu.

Benim Gri kedim de bu örtüyü çok sevdi..

Patchwork örtünün renkleri ahşapla iyi uyum sağlıyor kanımca

Ahşap zemin, renk ve desenleri vurguluyor adeta.

En güzel buraya yakıştı sanırım.

National Geografic Dergisi'nin sarı kapakları
nasıl da uymuş kırkyama örtüye...

Hepinize dolu dolu bir hafta diliyorum. Vaktiniz dolu dolu geçsin, sıkılmaya zaman kalmasın... 


6 yorum:

  1. Sevgili ikbal hanım ne olursa olsun biz içimizden geldiği gibi yapıyoruz ve sevgimizi yansıtıyoruz.Ben bu çalışmayı ilk gördüğümde mesela sevgiyi,barışı ,çoşkuyu gördüm tıpkı bir sanat eserine bakar gibi baktım ve öylede zaten. Gerçekten tablo gibi.
    Arkadaşınız güle güle kullansın :)
    Bu ara da Grinin göbişinden çok öpüyorum :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoş Hanımcığım, bir işi yaparken insan insanlığından, var oluşundan şeyler katıyor. Mutlaka bir şeyler yansıyor o işe, onu da gören gözler hissediyor. Sizin işlerinizde de ben aynı şeyleri görüyorum inanın. Amerika'da yaşayan bir arkadaşıma evlenme hediyesi olarak verdim, onların beraberliğinin mutlulukla devam etmesi dileğimin bir nişanesi olarak... Sevgilerimle...

      Sil
  2. Harika olmuş, çok seviyorum patchwork. Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patchwork'ü sevenler buraya :-)
      Teşekkürler...

      Sil
  3. maşallah maşallah elinize sağlık.

    eviniz ne güzelmiş yaaa.

    bloguma da hoşgeldiniz kii. görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Deep Tone, hoşgeldin bloğuma sen de! Evimizi ben de çok seviyorum, öyle büyük büyük kasvetli mobilyalar yok bizim evimizde... Renkli, kullanışlı ve bize özgü şeylerden oluşuyor eşyalarımız. Beğenmen beni mutlu etti. Görüşmek üzere...

      Sil