Sayfalar

5 Haziran 2015 Cuma

Keçe Çiçekli Runner

Keçe Çiçekli Runner 

Hepinize yaz dolusu Merhabalar..

Yaz gelince rengârenk, cıvıl cıvıl koşturmacalarımız başlıyacak demektir. Denize girmek, yürüyüşler yapmak, balkon sefalarında sohbet etmek uzun geçen bir kış sonunda çok özlediğimiz şeylerdi. 

Bu runner'ı nisan ayında işleyip dikmiştim. Fakat bana sorarsanız yaz dekoru için çok güzel bir seçenek kendisi ve o yüzden onu yazımız kahramanı olarak seçtim. Renklensin artık hayatlarımız diyor ve sizi baş oyuncum ile baş başa bırakıyorum.

Huzurlu, mutlu, hareketli ve neşeli bir yaz geçirelim hep beraber inşallah... 

Sevgilerimle.









8 yorum:

  1. ellerinize emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Uzun bir aradan sonra merhabaaa :) Farklı ve kullanışlı bir çalışma olmuş gerçekten :) Bol üretimli günlerrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. Evet sizi hatırlıyorum, nerelerdeydiniz?

      Sil
    2. Teşekkürler yorumunuz için..

      Sil
  3. Runner çok güzel olmuş, elinize sağlık. Ama ben asıl şu çayın yanındaki güzellikleri merak ediyorum. :) Nasıl bi şey onlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... Kurabiyeleri kast ediyorsanız, onlar Alaçatı kurabiyeleri. Enfes tatları var gerçekten...

      Sil