Sayfalar

10 Eylül 2014 Çarşamba

Kaneviçe İşlemeli Keten Cüzdan

Kızkardeşim Canan için yaptığım kanaviçe işlemeli cüzdan.


Keten kumaş üzerine çarpı işi gül desenli cüzdan
Sevdim ben bu cüzdan dikme işini. Keten kumaş üzerine kaneviçe işleme gördüğümde hep çok beğerim, özellikle gül deseni, kaneviçeye çok yakışır bana sorarsanız. Denemek istedim ben de ve bu ikinci işim, kaneviçeyle yaptığım. Daha öncekinde çuval kumaş üzerine kuşlar işlemiştim, aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz görmek isterseniz:
http://ehlikeyf66.blogspot.com.tr/2014/09/fwd-carp-isi-naksl-klipsli-cuzdan.html

Kızkardeşim Canan için yaptım bunu, ona hediye edeceğim.

Çift tarafını da işledim ama sadece bir tarafına isim yazdım. İçini yeşil beyaz küçük puantiyeli pamuklu kumaşla astarladım.

Umarım beğenir. Sevgiler...

Cüzdanın arka tarafı da işli.


14 yorum:

  1. El işlemesini çok severim,çok güzel olmuş,bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Sizinkilere baktım da, benim bu çarpı işi nakışı sizinkilerin yanında lafı bile edilmez. Hayran oldum antika işi beyaz oniki kişilik masa örtünüze! Teşekkürler yorumunuz için!

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar özel ve güzel bir hediye bu :) Ben de bayılıyorum bu tür küçük işlemelere, ellerine sağlık, kardeşin güle güle kullansın, bereketli olsun güzel cüzdanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Esen Can, sevgiler...

      Sil
  4. yapım aşamalarını paylaşırmısınız bir dahaki seferre;) ine çok güzel bir iş çıkarmışsınız elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve sevgili Yıldız! Metal kısmı elle kumaşa dikmenin dışında zor bir tarafı yok aslında. Kendi kalıbını kendin de yapabilirsin, ben benimkini de paylaşabilirim istersen.

      Teşekkür ederim, güzel yorumun için...

      Sil
  5. Elinize sağlık harika olmuş. Ne kadar tatlı tonlar çok hoş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak tonlarını hele aylardan Eylül ise ayrı seviyoruz sanırım. Teşekkürler beğendiğin için.

      Sil
  6. Canan Hanım çok şanslı çook:) Müthiş görünüyor bu büyük emek içeren cüzdan, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok şanslı hissederim hep kendimi, onun gibi bir kızkardeşim olduğu için! Kız veya erkek kardeş fark etmez aslında. Kardeşlik güzel şey! Teşekkür ederim güzel yorumunuz için...

      Sil
  7. 10 marifette görmüştüm. Bunlar gerçekten çok güzel. Çok güzel bir hediye. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülşence Tasarımlar :)

      Sil
  8. Hoş bir hediye. Kardeşiniz çok şanslı;)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim yorumunuz için Beyza Hanım.. İçtenlikle hediye vermeyi sevdiğiniz bir kardeşinizin olması dileğiyle, sevgiler...

    YanıtlaSil