Sayfalar

18 Ocak 2014 Cumartesi

Periferi Bodrum etiketlerim...


Çuval kumaşı ve Bodrum keteninden dikilmiş
etiketlik

Kim demiş kahverengi ve tonları kişiliksizlik yansıtır,
silikleştirir diye? Ben kahverengi ve krem tonlarını
çok severim.

PeriFeri Bodrum kartlarımı koymak için
çuval kumaşı ve keçeden diktiğim
etiketlik, kartlık... 

Her hediye paketi yapışımda "ne olsa da şık bir şekilde kartımı içine koysam?" düşüncesinden yola çıkarak kendime bu etiketlikleri diktim. Bir çiçek gibi cebin üzerine iliştirdiğim yuvarlak sembolü çok severim: Sonsuzluk, yaşam döngüsü gibi güzel çağrışımları vardır bende. Bu el yapımı etiketimi de özellikle yemyeşil bir yağmur sonrasında bahçemizdeki yoncaların arasında çekmemin bir sebebi var: Dört yapraklı yonca gibi şans getirmesini diliyorum yaptığım hediyeliklerimin...  

Sevgiyle kalın... 

PeriFeri Bodrum kartlarımı koymak için
çuval kumaşı ve keçeden diktiğim
etiketlik, kartlık... 


Teşekkür etmek, kutlamak ve benzeri dileklerinizi yazmak için
çok güzel bir seçenek... 

El yazınızla yazıp imzaladığınız bir kartı bu sevimli kumaş
cebin içine koyup hediyenizi verdiğinizde etkilenmeyecek
çok az kişi vardır sanırım... 

Çuval kumaşının verdiği doğallık hissini,
Bodrum keteninden yapılmış doğal kumaş
tamamlıyor. Sadece içtenlikle yazılmış bir kart
kalıyor geriye...

Keçe çiçeğimi keçe üzerine nakışla işledim. 


4 yorum:

  1. büyüğünü düşündüm telefonum ve tabletim için kopya çekicem müsadenle;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve sevgili Yıldız, eminim güzel bir kılıf olur... Teşekkürler yorumun için...

      Sil
  2. Teşekkürler Nursel Hanım...

    YanıtlaSil