Sayfalar

4 Ekim 2013 Cuma

Kelebek Desenli Çanta...

Kelebekli Hobo Çanta
Bu çanta bir sipariş idi. Bu iki gün içinde toplam 7 çanta diktim. Diğerlerini de arka arkaya paylaşacağım. Bakalım en güzel hangisi? Ben seçemedim, Birisi desem diğerinde aklım kalıyor çünkü.

Fotoğraf çekecek vakit çok azdı. Hava da rüzgarlı ve soğuktu, balkonda zar zor fotoğraflarını çekebildim. 

Şimdi biraz uyumaya gidiyorum. Yorucu bir kaç gündü ve uykusuz kaldım Ama bitirdiğimde hissettiğim tatlı yorgunluk duygusunu seviyorum. 

Eğer siz de bir tane istiyorsanız online alışveriş sitesi www.emeksensin.com/ehlikeyf66 adresindeki dükkanımdan satın alabilirsiniz. Bana e-posta yoluyla ulaşarak sipariş verebilirsiniz. 

Sevgilerimle!

Hoşçakalın... 

Sandalye üzerine koyunca
büyüklüğü hakkında daha iyi
fikir sahibi oluyor insan!
 

Bu da koltuktaki hali... 

Çantanın kapağında mıknatıslı çıtçıt var.

Kulplarındaki metal aksesuar, kolay kullanım için.



3 yorum:

  1. DİĞERLERİNİ BİLMEM, BU ÇOK HOŞ OLMUŞ:))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor. Diğerlerini de merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çantanın desenini çok beğendim sizde çok güzel dikmişsiniz ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil