Sayfalar

23 Ekim 2013 Çarşamba

Pembe Fiyonklu Ipad Kılıfı

 ipad kılıfı Ölçüleri 20cm. x 26 cm.

Ölçüleri 20cm. x 26 cm. ipad kılıfı 


Ölçüleri 20cm. x 26 cm. ipad kılıfı 


Ölçüleri 20cm. x 26 cm. ipad kılıfı 


Kumaşlarla oynamak beni rehabilite ediyor, bir nevi meditasyon, ritüel, ya da her nasıl adlandırılırsa artık. Kendimi çok iyi hissediyorum bir şey ortaya koyduğumda.

Bu yaptığım ipad kılıfının fiyongunu yaptığım kumaşı pazarda tezgâhta gördüğümde "tamam, işte bu" dedim. Şu resimlerini gördüğünüz iş benim gözümde çoktan canlanmıştı. 

Dış yüzleri duck kumaştan, iç astarı Bodrum keteninden, fiyongu da otantik yöresel bir kumaştan. 

Ölçüleri 20cm. x 26 cm. Ipad A1430 modeli için uygun. Ekran ölçüsü 9,7 inç.

Satın almak isterseniz e-posta adresimden bana ulaşabilir veya  http://emeksensin.com/ehlikeyf66 adresindeki dükkânımdan online alışveriş sistemi ile alabilirsiniz. 

Sevgilerimle... 
Ipad Kılıfı - 20 cm x 26 cm. ölçülerinde





4 yorum: