Sayfalar

29 Ekim 2013 Salı

Kurukafalı Tablet Bilgisayar Kılıfı

Bu kurukafa desenini geçtiğimiz yıl bir arkadaşımın atkısında gördüğümde bir tuhaf gelmişti doğrusu. "Neden insanlar kurukafa gibi ürkütücü ve daha çok negatif anlamlar yüklenebilecek bir deseni seçsin ki?" diye düşünmüştüm. Diğer yandan da gözlerimi alamamıştım arkadaşımın atkısından. Gel zaman git zaman pek çok yerde farklı şekillerde bu motife rastladım ve kendim bile şaşırıyorum, sempatik görünmeye başladı artık gözüme. 


Samsung GT Tablet Bilgisayar Kılıfı

Kendimce bu sempatiyi şöyle yorumluyorum: Kurukafa gördüğümüzde aslında üzüldüğümüz, içerlediğimiz pek çok şeyin çok da önemli olmadığını çünkü dünyada insana acı veren en büyük olayın ölüm olduğunu bir kez daha hatırlamış oluyoruz. 


Bu kısım kılıfımızın arkası

Kurukafa desenine sempati duymak, aslında hepimizin belki de en büyük korkusu olan ölümle hafiften bir dalga geçme, onu hafife alma, daha az korkmak gibi de düşünülebilir mi acaba? 


Kılıfımızın ön yüzü burası.
Samsung Galaksi Tablet N8005 için dikildi.
Neyse ne. Ben de bu deseni seçtim ya, olan bu benim için ve pek de kötü görünmüyor gözüme doğrusu. 

Sizin gözlerinize nasıl göründüğünü ise merak ediyorum.

Sevgilerimle... 


İçi astarlı ve elyaf kullanılarak koruyucu
 bir tabaka oluşturuldu. 

Not: Cumhuriyet bayramı benim için en büyük bayramdır. Hala resmi geçit töreninde yürüyecek bir öğrenci gibi heyecan duyarım her 29 Ekim'de. Gururlanırım ülkem ve Atatürk'ümüzle. Hepimizin bayramımız kutlu olsun! 


Ön kısımdaki cep kalem, kart, not defteri gibi şeyler için... 


8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, hiç tereddüt etmeden bu yorumu yaptığınız için...

      Sil
  2. bence de çok güzeeeellll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminsiniz değil mi? Şaka şaka, teşekkür ederim.

      Sil
  3. Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin bayramı kutlu olsun! Teşekkürler.

      Sil
  4. kesinlikle çok şık olmuş.kuru kafa desenleri hakkında çok önceleri öyle düşünürdüm.sonra öğrencilerimle bir çalışma yaptık.o kuru kafaları öyle güzel boyadılarki hoşuma gider oldu:) bayramımız kutlu ve daim olsun sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaratıcılığı keskinleştiren bir şey belki de ürpertici hisler... Teşekkürler.

      Sil