Sayfalar

30 Ekim 2011 Pazar

Mevlit Şekerleri

Bir kaç gün önce çok sevdiğim bir iş arkadaşım beni mevlitlerine davet etti. Bir buçuk ay önce doğan oğulları için evlerinde Yasin okutacaklarmış. Bu davete çok sevindim, çünkü yeni doğan bebeklerini de henüz görmemiştim. Mevlite giderken bir hediye vermek istedim.



Dün oturdum onlar için mevlitte konuklarına dağıtılmak üzere ellerimle mevlit şekerleri yaptım. 30 adet lokumu tek tek tüle sarıp, iğnelik olarak hazırladığım içini elyafla doldurup etrafını diktiğim dikdörtgen keçelere kurdeleyle sardım. Tabii bir de etiket hazırladım "teşekkür ederiz" mesajını, tarih ve ev sahibi anne-baba ve yeni doğan bebeğin isminden oluşan.O kadar sevdim ki yaptığım şekerleri, neredeyse götürmekten vazgeçecektim. Sizlerle paylaşmak istedim. Bakalım siz de beğenecek misiniz?

3 yorum: