Sayfalar

15 Kasım 2011 Salı

Yılbaşı için hediyeliklerim

Yılbaşı yaklaşıyor. Ben şimdiden aile üyelerine tek tek hediyeler hazırlamaya başladım bile. Çocukluğumuzdaki gibi oyun oynarken duyulan heyecana benziyor insanın kendi elleriyle birşeyler yapması. Yaptıklarımı o kadar keyifle ve eğlenerek yapıyorum ki bu bana yıllardır hiç oyun oynamadığımı düşündürüyor. Öyle ya bu tür elişleri yapmak neden bir insanı başka çok az şeyin mutlu ettiği kadar mutlu etsin? Çok mantıklı gelmiyor. Herhalde insan büyüyüp sorumlulukları arttıkça oyun oynamayı bir kenara bırakıyor.

Yılbaşı Ağacı şeklinde kırmızı ve yeşil keçeden resim çerçevesi




5 yorum:

  1. çok güzel ve özel olmuş bence
    hele fotoğraf çerçeveleri ayrı bir önemli bana göre
    ellerine sağlık

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Aynur, yorumun için çok teşekkür ederim. Yıllardır çok yoğun bir iş temposuyla koşturup dururken sevdiklerim için ayıracak çok az vaktim oldu hep. Bu yüzden bu yılbaşı gecesi bir fırsat benim için o gece kendi ellerimle yemekler yapıp aile üyelerimi eve davet edeceğim ve onlar için yaptığım hediyelerini vereceğim. Umarım onlar da beğenirler.

    YanıtlaSil
  3. çalışmalarınızı çok beğendim.keçeden çerçeveler iyi bir hediye olur.blogunuzun takipcisiyim.ellerinize sağlık.sevgi ile kalı

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Aksungur46. Blog dünyasını yeni keşfettim ve meğer ne kadar çok şey kaçırmışım! Ne kadar zengin, çok güzel şeylerin paylaşıldığı bir dünyaymış bu! Gece geç saatlere kadar blog ziyaretlerimi sürdürüyorum, kendimi alamıyorum sizlerin yaptığınız işlere bakmaktan, yazılarınızı okumaktan.

    YanıtlaSil
  5. bunlar cok gusel hediyeler olmus :)
    http://moda-kulisi.blogspot.com/
    blogumu yenı actım. katılırsaan sevınırım :))

    YanıtlaSil