Sayfalar

5 Ocak 2012 Perşembe

Eski Gazetelik Yenileniyor

Banyoda kullandığım gazetelik dergilik

Bu gazeteliği 15 yıl önce Gümbet'ten pazardan almıştım, 10 TL idi. Çok da beğenerek almıştım. Aldıktan sonra evde koyacak uygun bir yer bulamadığım için banyoya yere koydum, içine de dergi ve gazeteleri koyunca çok işe yaradı. Yıllardır severek gözümün önünden ayırmadığım bu eşyayı artık kumaşı çok eskidiği ve yer yer yırtıldığı için yenilemem gerekiyor.

Yenilenmesi gereken gazete ve dergilik
Elime tornavidayı aldım ve vidalarını sökmeye başladım.

Vidaları sökülerek kumaşı çıkarılan eski gazetelik
Bakalım yeni hali nasıl olacak. İşte size kullanacağım malzemeler: Yine rengine bayıldığım fakat bu kez daha büyük kareli kumaş ve keçeden kestirdiğim motifler.

Bodrum kumaş pazarından aldığım kareli masa örtüsü ve kullanacağım motiflerim

Bu keçeden kesilmiş motiflere bayılıyorum, onları renk renk süslemek çok zevkli.
Renklerle oynamak, kendi elinizle emeğiniz ve düş gücünüzle bir şey ortaya çıkarmak gerçekten çok zevkli bir iş. Çocukken oyun oynarken duyduğum heyecanı hissediyorum. Acaba geçer mi bu heyecan bir kaç şey yaptıktan sonra? Bilmiyorum. Şimdilik böyle iyi gidiyor.

7 yorum:

  1. Sonuç çok güzel olacaktır tahmin ediyorum ama şimdiden meraklandım ne olacak son hali diye canım..Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olacak eminim ve merak ediyorum:)))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olacağa benziyor kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşım,duyduğun bu heycanın geçeceğini hiç sanmıyorum;aksine,ürettikçe artacak ve kendini geliştirmene vesile olacaktır:)Kolay gelsin.Sonucu çok merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Mutlaka yeni hali de çok güzel olacaktır. Merakla bekliyorum. Lütfen heyecanınızı hiç kaybetmeyin emi.

    YanıtlaSil
  6. Sonucu merak ediyorum. :)

    Eminim güzel olacaktır. Kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim, yazılarınızı okumak çok zevkli.Takipteyim. Sevgiler.

    YanıtlaSil