Sayfalar

18 Ocak 2012 Çarşamba

Ağaçlarım

Keçeden kesilen ağaç motifi
Evimizin civarında, bahçede ve çevremde ağaçlar olduğunda kendimi güvende hissediyorum ben. Uykumdayken bana bilgelik fısıldadıklarını, üzüntülüysem sevgiyle sarmaladıklarını filan zannediyorum.



İşte bunlar da ağaçlarım. Bu ağaç motifleri beni etkiliyor. Çok seviyorum onlara bakmayı ve işlerimde kullanmayı. Hani nerde işlerin diye soruyorsanız, sırayla onları da bloğuma ekleyeceğim.

Bu desen, çektiğim resimdeki sakız ağacına bakarak oluşturuldu.


Ağaçların altına yazı yazmak da mümkün, laserle kestirdiğinizde...

Sizin de yanınızda yörenizde hep ağaçların olması ve onların sevgisiyle, bilgeliğiyle sarmalanmanız dileğiyle...

9 yorum:

  1. Hem yazdıklarınızı çok sevdim hemde ağaçlarınızı. Yeşil rengi zaten çok severim. Kolaylıklar diyorum.

    YanıtlaSil
  2. çok hoşlarr ellerinize sağlık bir ağaçta benim için yapın:))

    çekilişime beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. ağaçların hissettirdiklerini ne güzel ifade etmişsin, hem zevkle okudum hem güzelim ağaçlarını zevkle seyrettim:)))

    YanıtlaSil
  4. Ben de tam soracaktım bunları nasıl ince ince bu kadar düzgün kestin diye, lazerle kestirmişsin, ama çok güzel olmuşlar, merak ettim şimdi nasıl bir projen var diye....

    YanıtlaSil
  5. istanbulda nerdeee..piknikten pikniğe ormana gittikçe görüyoruz..

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık canım..ağaçlar konusunda yazdıklarında ağaçlarında çok güzel çok doğru..kesimlerin harika devamında kolaylıklar dilerim..

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,
    Blogger kardeşlerimden Küçük Hala, : “ara ara ses veriniz ki bizi merakta bırakmayınız” demişti. Ben de onun önerisine uyarak bir ses vermek istedim. Sizlerle beraber olmak, karşılıklı ziyaretlerde bulunarak yorumlar yazmak müthiş derecede çok güzel sosyal bir aktiviteydi. Gönül, elbette böyle sosyal bir paylaşımdan vazgeçmek istemiyor, ama ne yazık ki bir müddet daha aranızda olamıyacağımı üzülerek bildirmek isterim.
    Hepinizi çok seviyorum. Selam ve dualarımla birlikte sonsuzluğun Sahibi’ne emanet olun.
    Recep Altun

    YanıtlaSil
  8. Dilek, teşekkür ederim.
    Reçelim, teşekkür ederim.
    Noblesse, teşekkür ederim.
    Banuca, teşekkür ederim.
    Pompişçe, teşekkür ederim.
    Elif Hatice, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Recep Altun, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil