Sayfalar

20 Ocak 2012 Cuma

Laleler ve Yapraklardan Duvar Süsü


Bu duvar süsünü keçeden kestirdiğim lale ve yaprak motifleriyle tasarladım. Ortasına ayna koymayı düşünüyordum fakat bu kuş motifi çok sevimli göründü gözüme ve yaprakların, lalelerin arasında bir de kuş olsun dedim. Tasarımımda aşağı sarkan boncuklar da var ama bir türlü boncuk beğenemedim, bu yüzden de bekliyorum. Elbet bir yerde bir boncuk gözüme takılacak ve "tamam, işte bu" diyeceğim.



Bu duvar süsünün zemini olan krem rengi keçeyi elimle iki kat olarak kestim ve arasında elyaf koyarak kalınlaştıracağım, sonra kenarlarını dikeceğim. Şöyle bir bakınca hep işlerimi tamamlamadan buraya koyduğumu görüyorum.  Tamam söz,  bundan sonra bitmeden koymayacağım.

6 yorum:

  1. bitirmeden yayınlasan bile onun çok güzel olduğu gerçeğini değiştirmiyor lale figurünü çok beğendim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Güzel olacağa benziyor:))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş,renkli ahşap boncuk ve nazar boncuğu kullanabilirsin :)

    YanıtlaSil
  4. Keşke bir de çintemani desenli bir şey yapsanız ne hoş durur keçede :))

    YanıtlaSil
  5. Özellikle renk uyumları çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Yaprak motiflerini nasıl kestiğinizi merak ettim.Yani elle mi yoksa bir makine yardımı ile mi?

    YanıtlaSil
  6. sezobigo, güvenin için sağol.Lale figürü bana da çok şey çağrıştırır ve sevmekten öte bir duyguyla bakarım nedense lalelere. Bu duygumu paylaştığın ve güzel yorumun için teşekkürler.

    Nedret Hanım, çok teşekkür ederim. Güzel baktığınız ve yorumunuz için.

    Nuray Hanım, Bodrum'da bu tarz boncuk ve nazar boncuğu satın alabileceğim bir yer yok ne yazık ki. Bitez ikinci el pazarına gittim geçenlerde ve inanamadım cam boncuk olsun, tahta boncuk olsun sattıkları fiyatlara. Çok teşekkür ederim öneriniz ve yorumunuz için.

    Bolat, çintemani çok sevdiğim ve her yerde kullanmak istediğim bir desen. O desene kendimce çok anlam yüklediğim için rast gele kullanmak istemediğimden kafamda olgunlaşmasını bekliyorum. Diyeceksin ki "alt tarafı bir elişi ve 15 - 20 cm.lik şeyler Allahaşkına nedir ki yani". Vallahi ben de içimden bazen öyle diyorum ama gel de sen bunu bir işi tasarlarken hangi beyniyle tasarlıyorsa insan o beyne anlat! Katkın ve yorumun için teşekkür ederim.

    mutfakta bir mimar, İzmir'de Ata Transfer diye bir yer var orada laserle kestiriyorum ben desenlerimi. Güzel düşüncelerin ve yorumun için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil