Sayfalar

17 Eylül 2013 Salı

Lacivert Sırt Çantası

Lacivert sırt çantası 
Bu çantayı da bu yıl okula başlayan sevgili Alp için diktim. Bir zamanlar The Cars çizgi filminin Şimşek McQueen'inin hastası idi. Şimdi ise The Planes filminin kahramanlarına bayılıyor. Biz büyükler bile bu üç boyutlu bilgisayar animasyonu filmleri sıkılmadan izleyebiliyoruz, öyle güzel filmler...

Çantanın üstü yeşil ekose kurdele ile büzülerek bağlanıyor.  

"Expect good things" çantanın
arkasında yazan yazı.
 

Çantanın içinde telefon, notluk, kimlik, kart
ve benzeri şeyler koymak için bir cebi var. 

Hafif ve kullanışlı bir çanta. 


Çıtçıtla kapanan kapak. 

"Expect good things" yani "İyi şeyler ümit et"

"Live in the moment" yani "Anı yaşa" 


38 cm x 26 cm. x 10 cm. ölçülerinde bir sırt çantası bu. Kot kumaş, yeşil duck kumaş ve lacivert pamuklu kumaştan diktim.

İçinin astarını yeşil duck kumaştan yaptım. Lacivert kumaş ve astar arasında dolgu malzemesi olarak tabaka elyaf kullandım. Metal tokalı omuz askılarının uzunluğu ayarlanabilir ve çantanın içinde bir de cebi var. Ön kapağı çıtçıtlı.

Arkasındaki "İyi Şeyler Bekle" anlamına gelen İngilizce cümle "Expect Good Things"i, ön kapağındaki "Anı Yaşa" anlamına gelen İngilizce ibare "Live in the Moment" yazısını ise nakış makinemde yaptım. Nakış makinemin markası Singer, modeli Futura XL 550. 

Ben bu çanta dikme işini çok sevdim. Dikerken sizin için aşamalarını da fotoğraflamaya çalıştım fakat  
-çantayı okulları açılmadan bitirmem gerekiyordu- biraz  aceleye geldi. Bir dahaki sefere daha ayrıntılı ve eğitici bir yazı olacak inşallah. 

Sevgiler... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder