Sayfalar

17 Kasım 2013 Pazar

Kırmızı Beyaz Ev Şeklinde Nihale

Satın almak isterseniz burayı tıklayın. 

Nakış makinemle yaptığım, aplikeli bu tutacak sadece tutacak değil bardakaltı, nihale ve daha pek çok amaçla kullanılabilir Farklı kumaşlarla farklı tonlarda dikilebilir. Bir pazar günü keyifle diktiğim bu tutacak benim için sadece bir süs. Kaşıma koyup seyrediyorum.

Bugün hava da çok güzel dışarıda. Biraz çıkıp yürümeyi planlıyorum. O yüzden hepinize sevgilerimle deyip, satırlarımı noktalıyorum.

Not: Satın almak isterseniz online dükkanımı ziyaret edin.

İyi pazarlar...

Kırmızı Beyaz Ev - Aplike tutacak


10 yorum:

  1. Ev fügurlü çalışmaları çok seviyorum,tek kelime ile ŞAHANE olmuş,çok,çok beğendim ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap Hanım, evleri ben de çok seviyorum. Sıcaklık duygusu veriyor insana. Teşekkr ederim güzel yorumunuz için. Sevgilerimle..

      Sil
  2. çok hoşuma gitti :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. merhaba kursa başladımda google da aranırken blogunuzu buldum bayıldım
    özellikle amerikan servis hastası olarak yaptıklarınıza bayıldım
    http://www.kumasci.com/Shop/default.asp?rsm=urun_detay&urun=1316&kategori=0
    çuval dan yaptıklarınız bu kumaşmı sormak istedim.
    yardımcı olursanız sevinirim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözlerin için teşekkür ederim sevgili Yıldız. Evet, o kumaş. Ama aldıktan sonra çamaşır makinesinde soğuk suda ve en düşük programda bir kez yıkıyorum ben. Ondan sonra ütüleyip öyle kullanıyorum. Sana kolay gelsin diyorum. Sevgiler...

      Sil
    2. ok çok teşekkürler
      takibe aldım sizi sizide beklerim eğer arzu ederseniz

      Sil