Sayfalar

10 Kasım 2012 Cumartesi

Melek Baskılı Amerikan Servis



Herkese Merhaba,

Aylar sonra bloğuma yazıyor olmak beni heyecanlandırıyor.. Yazamadığım süre içinde sizlerin bloglarını gezmeye devam ettim, bir anlamda dinlenmek ve keyifli dakikalar geçirmek demek bu benim için. Artık yorum yazacak vaktim de olacak inşallah.



Yaptıklarınız bana ilham verdi ve "ben de bir şeyler yapmalıyım" motivasyonuyla ilk fırsatta yukarıda gördüğünüz işi yaptım. Sevdiğim dostlarım geldiğinde kullanmayı düşünüyorum. Çünkü sık yıkanmaması gereken bir malzeme.

Melek desenini etsy'den sipariş verdim ve transfer kağıdına yazıcıdan çıkararak kumaşçı.com'dan internetten sipariş verip aldığım çuval kumaşına transfer ettim.

Umarım beğenirsiniz.

Sevgiler...

Not: Bugün 10 Kasım ve her Türk vatandaşı gibi ben de bugün sevgili Ata'mızı özlemle, şükranla, sevgiyle anıyorum. Kalbimin en derininde tekrar ediyorum: "Atam içimizdesin! Sen ölmedin, ölmeyeceksin!"

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tülin Hanım, selamlar...

      Sil
  2. harika olmuş..cok sade ve sık olmuş

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten pek hoş olmuş.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ayşım Hanım. Sevgiler..

      Sil
  4. Sizi burada görmek beni çok mutlu etti artık çok ara vermeyin.Amerikan servisi çok farklı olmuş ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap Hanım, teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Sevgi ve selamlar...

      Sil