Sayfalar

23 Kasım 2012 Cuma

Örgü sepetlerin dönüşümü

Nakışlı çuval kumaşı ile yenilediğim İkea'dan alınmış örgü sepet
Merhabalar hepinize...

Bu örgü sepetleri İkea'dan bir kaç yıl önce almış ve nedense kullanmamıştım. Unutmuştum daha doğrusu varlıklarını. Geçenlerde yazlıkları kaldırıp kışlıkları çıkarırken çıktılar ortaya ve ben de onları biraz süsledim. Bu nakışlı çuval kumaşlarını ben nakış makinemle yapmıştım, bloğumda da paylaşmıştım, belki hatırlarsınız.

Banyoda yerini alan İkea'dan alıp kendimce dönüştürdüğüm küçük örgü sepet.
Böylece banyoma renk ve güzellik katan bu örgü sepetler ortaya çıktı. Bakalım siz nasıl bulacaksınız onları. 





Bence hediyelik olarak da iyi fikir, ne dersiniz?
İyi hafta sonları dileğiyle...


10 yorum:

  1. Sepetler bu halleriyle çok daha hoş ve güzel olmuş.
    Fikrinize ve emeğinize sağlık.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşım Hanımcım, çok Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Çok güzel görünüyorlar.Ne kadar hazır olsada insanın kendinden birşeyler katması çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlar:) çuval bezi çok yakışmış ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. yeni halleri daha sevimli olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Bencede hediye için güzel fikir ayrıca çok şık güzel bir görünüm kazanmışlar sayende güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil